pátek 27. dubna 2012

Chrchel a kanály - záruka dobré podívané

Přidáme k nadpisu trochu kontextu? Tak ok...

Šlo se do divadla... Konkrétně do Kaštanu na Břevnově (v Praze). Amatérský divadelní spolek Chrchel měl zrovna premiéru hry Chodím kanály. Více informací například tady :

http://chrchel.wz.cz/Chrchel/AKTUALNE.html

Já jí hodnotit nebudu, moje kamarádka v ní hrála (a byla úžasná... stejně jako všichni ostatní herci) a znám se s režisérkou, takže jsem možná trochu zaujatá. Byla jsem prostě nadšená.

Stručně hra pojednává o vyrovnání se s hanbou před sebou samým. O lidech, kteří se rozhodli nést za sebe zodpovědnost. O relativitě viny (slova autorky).
Popis na Houseru:
Domýšlivý doktor Mudrdok, chamtivý pan Černý a prolhaná Sára – necharakterní lidé, kteří se rozmluvili. Utišit je může jen vlastní odpuštění, nebo Ministerstvo společnosti. Inscenace plná lidskosti, krys a absurdního humoru.

Mám ráda takové akce. Lístek stál 90 korun, takže kdyby se mi hra nelíbila, nebudu naštvaná, že jsem vyhodila moc peněz. Jelikož se mi hra líbila moc, mám naopak skvělý pocit, že mám tak dobrý zážitek za poetickou hubičku.

Podobné studentské a amatérské spolky v Praze nechává hrát na svých prknech třeba Divadlo Na zábradlí. Na jeho stránkách najdete sekci Eliadova knihovna nové generace. Lístek stojí stovku, když jste student, padesát. A je z čeho vybírat.

http://www.nazabradli.cz/vstupenky/objednat-vstupenky/ek-nove-generace/

Jestli máte rádi divadlo, vyhledejte si i ve svém okolí podobné spolky. A ne jen proto, že chcete šetřit. Může se z toho vyklubat pěkný zážitek.

A když nic jiného, můžete se aspoň vyfintit. To já ráda, že... Takže jsem provětrala šaty ze Švédska (ty, na kterých jsem si vydobyla slevu), udělala si "tupíruj si dívko vlasy bez ohledu na počasí" drdol a šlo se.

Korále jsou ze sekáče(a už tu vlastně i byly) a psaníčko s jahodami je... z Levných knih :) 39 korun



Chodíte do divadla?

Žádné komentáře:

Okomentovat