pátek 16. března 2012

Cestovatelský

Ačkoliv se rozepisuji o Praze, momentálně se nacházím ve švédském městě Karlstadt. Městečko je to malebné, ale Švédsko je pro v Čechách výdělečného studenta zemí drahou předrahou. V podstatě jsou tu stejné ceny výrobků jako u nás, pouze si to musíte vynásobit kurzem (což je asi 2,8). No prostě to násobíte třema a snažíte se rozdýchat pomalu přicházející mrtvici.

Mám s sebou jen příruční kufřík, tudíž jen jedny boty. Navíc výbava studujícího nemajetného stejně moc s nějakou velkou kvantitou nepočítá, takže prosím, příležitostní čtenáři, nechytejte epileptické záchvaty nad nesladěností kabelky, trika a bot, já to stejně nemám moc ráda.
...
Zhlédla jsem nedávno pár českých fashion-blogů, z toho dva překrásné a zbytek nuda nuda šeď šeď... No dobrá, tak jedno malé přiznání na začátek - jsem vysazená na barvy. Nemusím sice zrovna vypadat jako krabička lentilek na tripu, ale proč se mám probůh maskovat tak, abych splynula s chodníkem?

Well, tohle není fashion-blog, protože se v módě vyznám jen málo. Chudý student v obrazových příspěvcích je pojatý spíš stylem : Co jsem nosila, že to bylo docela levný (případně, kde jsem to levně pořídila) a že mě v tom sympatický pán pozval na kafe (to není narcismus, radost z toho snad mít můžu!)

Sice už pomalu připlouvá jaro, takže očekávám v pražských ulicích nárůst barevného spektra(do psychedelických výšin ale asi sahat nebude... no, však já se ze Švédska jednou vrátím!). Ale zatím je to, upřímně, co se týče barev, dost bída. Ač musím říct, že v Praze na tom nejsme zase nejhůře, to tady ve Švédsku budím větší rozruch).
Každopádně pár cestovatelských obrazových příspěvků z Karlstadtu, mnou osobně nazývaných "semaforových":
Červený kabátek mám docela dlouho a je z Gate(u?). Stál asi 400 korun
Igelitka je hustokruťácký nový módní doplněk (takže si jí nebudeme všímat)
 

Sako (Terranova, dárek k narozkám), boty (Deichmann, stály 900. Nosila jsem je sice celou zimu, ale teď je můžu tak vyhodit. Poučení - nejen pro mě - příště kožené, klidně ze sekáče(pokud je objevím))
Šaty (bleší trh v Anglii, 2 libry), punčocháče (Marks&Spencer, 150korun, ale přežijí mě), tričko (Stradivarius, za stovku a velmi dobré kvality)
Červené korále - dárek z Řecka (běžně jsou k sehnání kolem dvou stovek nové, ale vyplatí se zajít na blešák či do vetešnictví)
Náušnice (Levné knihy 39,-)
Trochu opožděný pohled (vypětí všech sil)


3 komentáře:

  1. Jednoduše dokonalý!!! Jestli jsi fakt chudý student, tak o to dokonalejší :)Jdu se začíst dál, mám radost, že jsem po dlouhý době narazila na novej sympatickej blog :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky :) Pravidelnou brigádu sice mám, ale hradím z ní všechny nezbytné životní výdaje a případné vycestování, takže třeba například svůj chamtivý materialismus naplňuju kupováním levného ošacení, vyráběním (věcí, které jsem ochotná nosit asi jenom já) a předěláváním. A to i když fakt nejsem moc zručná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, barvy... do Švédska by to asi chtělo žlutou a modrou. Ale třeba v Paříži chodí v zimě všichni v černé, i šedivá je tam výstřední...

    OdpovědětVymazat