středa 6. června 2012

Up to 60% and Naked

Znáte taky ten euforický pocit z právě zvládnuté zkoušky? Ano, přesně ten, co trvá asi 2,3 vteřiny, protože vám vzápětí dojde, že vás jich čeká pořád ještě sedm.
Při dvoustém proklínání sebe sama, vysoké školy a oboru, jež studuji, jsem si řekla, že tu euforii trochu posílím a aspoň na chvíli vyženu všudypřítomnou všehonenávist… a rozhodla jsem se koupit si dárek. Takže jsem asi po měsíci vstoupila do jistého nákupního centra. V něm dále do jistého háemka.
A při vší té vcelku nezajímavé nabídce jsem si taky všimla regálku se zlevněnými doplňky. Takže prosím:tohle je konečně cena, kterou jsem v České republice ochotná zaplatit za polyesterové kytky do vlasů. Já mám na kytky do vlasů úchylku. A samozřejmě vím, že bych si je asi zvládla vyrobit sama. To ale při akutním zkouškovém nezvládáte jak časově, tak s nervy a při té ceně se vám to nakonec nevyplatí.

Dál jsem si u toho regálku koupila infantilní skládací zrcátko. Ačkoli nevím, jestli mi k něčemu ještě bude po dvou letech odkázaných k životu bez jakékoli odrážecí podpory, za stavu věčně nestíhacího. V malování naslepo mám teda docela grif. To se prostě patláte řasenkou v drkotajícím autobusu na dálnici plné děr a spolucestující si vás prohlížejí značně pohrdavými až znechucenými pohledy.
Ale přece jenom není úplně příjemné zjistit v náhodné výloze, že ano, opravdu, ten špenát máte v zubech asi fakt už od oběda.  
Tento bez kontextu a vysvětlení pověšený drahokam mě zase trochu zviklal. Připadalo mi, že jim tam vběhla nepříčetná pletařka z Fleru a náhodně po obchodech vystavila své dílo. Možná škoda toho ochranného čipu, už totiž vidím, jak ten skvost, asi na mandarinky,někdo dobrovolně krade.

Znovu nalezenou euforii mi však definitivně vyfoukl pohled do výlohy dětského Kenvela. To bych ještě ráda upřesnila, Kenvela kids, které funguje jako samostatný obchod. Sex sells, to jsem pochopila. A nebudu se tady rozčilovat nad nemorálností, to já zas ne. Ale jako děcku by mi byla holá baba se sexy výrazem a cedulí úplně šumák a vězte, že by mě víc přilákala barbína či hasičák. A jestli je ta reklama směřována na rodiče – to leda tak na nenechavé taťky, maminky z ní budou asi nadšené. Zvlášť ty jihočeské.

3 komentáře:

  1. Zrcátko nevlastním. Ale dopr kopr namalovat se poslepu? Mission imposible!

    OdpovědětVymazat
  2. minule na funradio online v sekcii detske pesnicky hrali Lily allen - its not fair. Uvazovala som, ze je fajn ze deti nevedia anglicky, lebo ked ona hovori ako jej chlap nevie urobit orgazmus:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Liebster blog ;-) http://dennidavkaironie.blogspot.cz/2012/08/nejdriv-bych-chtela-podekovat.html

    OdpovědětVymazat